Heb je een vraag voor je locatie? Bel of mail ze rechtstreeks. De contactgegevens vind je via het locatieoverzicht. Wil je een wijziging in je overeenkomst doorgeven? Maak dan gebruik van het wijzigingsformulier.

Heb je een vraag over onze opvangmogelijkheden of jouw overeenkomst? Grote kans dat het antwoord staat in het overzicht van meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met ons via onderstaande contactmogelijkheden.

Klantrelaties

Heb je vragen over je overeenkomst of  over kinderdagverblijf, peutergroep of buitenschoolse opvang? Vul het contactformulier Klantrelaties in of stuur een e-mail naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Op werkdagen kun je ook bellen tussen 8.30 en 16.00 naar 024 382 26 55.

Gastouderopvang

Heb je vragen of wil je advies over gastouderopvang? De medewerkers van het KION Gastouderbureau staan elke werkdag voor je klaar. Op KION Gastouderbureau vind je alle informatie en contactgegevens.  

Servicebureau

Bel naar het Servicebureau voor overige vragen over pedagogiek, communicatie, facilitair of financiën via 024 360 20 58. Of vul het contactformulier Servicebureau in. Voor vragen over werken bij KION kun je contact opnemen met onze recuiters.

Het Servicebureau is alle werkdagen geopend van 8.30 tot 17.00 uur. 

Bezoekadres
Wijchenseweg 102
6538 SX Nijmegen

Postadres
Postbus 66
6500 AB Nijmegen

Pers

Voor persinformatie kun je contact opnemen met de afdeling Marketing & Communicatie via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of 06 83 24 24 07.

Opmerking, wens of klacht

We zijn als organisatie constant aan het kijken hoe we meer van betekenis kunnen zijn voor jonge kinderen. We zijn blij met opmerkingen, vragen, wensen en complimenten waarmee we onze dienstverlening kunnen verbeteren. Wil je iets met ons delen? Laat je idee hier achter

Wanneer je niet tevreden bent, is dat voor ons een belangrijk signaal waarmee je ons helpt om de kwaliteit van onze diensten te verbeteren. Heb je een klacht over de opvang bij KION, dan kun je gebruik maken van onze klachtenprocedure.